Translate

Thursday, July 25, 2013

蜜月 london d0 明天的倫敦會更好

夜機去倫敦, 其間發生了三個小插曲:

1. 雞仔捉麻鷹
坐 easy jet 由雅典飛倫敦.


在侯機室, 還有一小時, 排隊上機的人龍就有如一群雞仔唔知死地暴住麻鷹, 串連成一條長長的雞仔鏈. 我和管++斯斯然的坐下看書看下一站.....倫敦的行程和地圖.

直到上機才發現大鑊. easy jet 和城北華基教會的巴士屬於一個等次, 沒法優先訂座. 要坐前排, 要一齊坐唯有先到先得, 所以班雞仔先暴住隻麻鷹.
入閘時還有兩個"警察"暴住班雞仔, 只要見到雞蛋太大, 就話要收錢才准帶上機. 太豈有此理! 張機票又唔係平過人. 去雅典時坐愛琴海航空多好.

被逼到機尾, 和管++分開坐, 遇到位好心人, 自發話可和她調位才得坐在一起. 那時行李廂已爆. 空姐話我們的行李不可以抱住, 就替我們找了個空隙, 塞入去. 卻聽見後一排有位阿毛投訴,"有冇搞錯, 我在出面付了額外錢買行李位, 到頭來要我放在腳底. 那我為什么付錢?"

我會介紹個阿毛讀 what money cant buy 一書. 今日, 錢可以買多一格行李位. 但 easy jet 仍末去到為了賺錢而不顧安檢的地步. 我個袋放不進椅底嘛. 更何況你有錢你又唔早點塞件行李入去? 我本來都冇位, 係個空姐替我塞出來之嘛!
總之今後盡可能不搭 easy jet. 一點也不 easy.

2. 超級無敵估估下
到倫敦時已是晚上10點. 過海關才發現在聖托尼亞見過的那對中國男女, 同管++講,"看哪! 非誠勿擾呀!(註一)"

管++,"講乜?"
billy,"在聖托尼亞和雅典都見過的那對中國男女, 仲唔係非誠勿擾?(註二)"
管++,"難道所有在聖托尼亞和雅典都是非誠勿擾?"
billy,"我有理由. 一, 他們似未婚的情侶; 二. 看樣子不是親蜜熱戀階段; 感覺有點朋友互相了解那種, 三, 女的似比男的大."
管++,"咁又點?"
billy,"兩個不太熟, 既不是熱戀, 又不是結婚的男女朋友, 居然結伴同遊愛琴海, 你不覺得疑點重重? 除非是非誠勿擾."
管++,"也許他們是姐弟."
billy,"姐弟就不會叫餐廳樂隊走到面前拉琴唱歌啦!"
管++,"那為什么他們返英國而不是回中國."
billy,"半年前有非誠勿擾英國專場嘛! 計返時間差不多出發旅行."
管++,"他們也許是英國公民, 去遊希臘."
billy,"看, 他們用我們條隊排隊過海關, 拿中國護照, not 歐盟."
管++,"又係喎!"
billy,"個女仔年紀大一點, 但ok面熟. 我有 99.9% 肯定, 比有人在山上發現方舟木結構更加肯定. 我仲有相. 話時話, 映多張先."
管++,"過海關, 唔比映相. 咁八, 人家是否非誠勿擾關你乜事?"
billy,"冇關架, 講下, 夠過癮 lor, 到最後係假我都仍然會話他倆是非誠勿擾."

管++,".....我始終覺得難以致信.
billy,"但你有冇推論同証據去否定我? 信他倆是非誠勿擾好明顯比不信更合情合理."(呢招似曾相識? 我已經學到出神入化, 連閒話家常亦可以善用).

billy 開始一路講故, 話他倆如何在節目完後繼續聯絡, 本來女的無心卻又想去愛琴海....
然後 billy 又講, 如果他倆真的不是非誠勿擾, 那他們三次見到我們, 會否也一直懷疑我們是非誠勿擾? 於是, billy 又開另一個故仔講下去...

3. 有個女仔跌落水
講故講到要上火車入倫敦才收口.

月台有兩班車, 一班一行五六人的遊客, 和我們一樣, 詢問站長, 那一班列車去倫敦, 幾點開出等等. "hurry up, this is the one, it will move in 30 seconds."
我們一聽到忙拿行李衝上車. 眼見趕唔切, 唯有等下一班.
那五六人中有個高高的年青人(叫彼得, billy 改的名字)大叫, go go, hurry, 一個箭步飛入車, 連行李都冇攞, 門就關了. 佢班朋友叫了一陣, oh no, what is he doing.....大家(包括我同管++)都忍唔住一齊大笑.
"佢連行李都冇",
"佢好似唔知邊個站落",
"佢有冇攞手机? 點聯絡佢..."

笑死.

五十步笑百步
上了下一班火車後, 我發現那酒店電話唔通, 點 check in ? 酒店位置剛好在地圖以外, book 房地圖又唔清楚. 當時係零時十分, 倚窗看車外晚燈, 好有一份"迷途夜幕靜吻路人"的悽美. 卻總不能在街上"呆呆獨坐直到二時".

通常這些時侯管++就會責怪我預備功夫做得不夠. 為何計到咁盡, 誓要夜機去, 夜機抵, 一點也不浪費, 如過了 check in的時辰八字, 可能要 book 另一間, 到時更費時失事.....
找了多時, 仍未能接通酒店.

唯有逼不得已用最後一招, 豬BS(gps), just in case 冇路人問.
由於上網太貴, 找了位置後就 print screen & 關機.
我亦找到間識去的酒店, just in case.

到站了, 轉地鐵.
問題又來, 我唔知東南西北, 就算有地圖, 要走兩個路口才可定到方向. 咁多行李, 咁夜, 唔想試.
感謝神, 遇一路人指點迷津, 去 london bridge 的方向.
有了這定位就能去到酒店.

雖然管++冇嬲爆爆, 冇黑口黑面, 只是帶著疲倦的身軀, 下垂的手, 發酸的腿跟著 billy, 在倫敦街頭, 燈影之下緩緩默默的走, 四下靜悄無聲, 只聽到行李滾動, 和地磚摩擦所發出的隆隆聲.
這樣回頭望到我見猶憐的管++, 有種 london bridge falling down, falling down, my fair lady 的感慨.

好不容易找到酒店, checked in. 原來電話是 sales office, offices 不是 7/24. booking confirmation 卻沒有 reception 電話. anyway, 沖完涼, 我們相信明天的倫敦會更好.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

旅行有許多突發, 又或者未遇過所以難掌握的事. 加上蜜月前就是結婚. 忙到爆廠. 許多細節, 例如 print 了出位的地圖. 你未去過那地, 酒店用 sales office 電話, 好難一早知道.

事後檢討是:
1. 今次蜜月去四個城市, 下次咪攪. max 一個國家, 轉一次機 max. 原因係billy的性格一定 max out行程, 與其花心思好 detail 令每次穿洲過市暢通無阻, 不如索性減少它的密度
2. billy 識用地圖, 但要用半日時間, 即是頭半日係摸. 所以就算去一個國家, max 三個城市.
3. check in time 和到步 timing, 可以 harmonize得更好. 之前冇乜在意, 買機票主要留意 duration.

返加國後兩個月, 收到死人羅渣屎電訊公司發給我的死亡帖. 大英帝國豬BS data charges, 多謝 129 蚊.

聞說機場有漫遊 wifi 租用, 價錢相宜. 絕不能俾那死人頭賺我錢.
雖然我之後, 在 wind mobile想被人收購, 羅渣屎暴跌 12% 之後, 做左佢股東(我要賺番我應得果份).

註一
內地一男女相親電視節目, 管++的精神食糧之一. 該節目對不少人而言, 除了比金子可羨慕, 也比聖經可羨慕 :p

註二
若在節目中90%女生一初頭對男生有好感, 而最後成功牽手的男女會獲贈愛琴海七天之旅.

No comments: